جامع ترین چک لیست سئو 2021
نوشته شده توسط : عباسی


محاسبه لیست seo برای هر تجارت آنلاینی ضروری میباشد چون هر سایتی  سئو سایت  برای شناخته شدن و درآمدزایی، می بایست در مرحله اولیه در موتورهای کاوش چشم گردد. تارنما اینترنت وان جامع ترین محاسبه لیست seo را ارائه میکند

 


جامع ترین نظارت لیست بهینه سازی 2021
سال 2020 با وجود ویروس کرونا بیشتر عموم عالم را به سمت مشاغل آنلاین سوق اعطا کرد. دیدنی میباشد بدانید که 68% تجربیات آنلاین از شیوه موتور کاوش استارت گردیده است، براین اساس سئو تارنما برای موتور کاوش یا این که به عبارتی بهینه سازی بیش تر از قبلی اهمیت مییابد. در صورتیکه شما نیز به اندیشه راه‌اندازی بیزنس آنلاین و گام گذاشتن به دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشید، بایستی نخست جدیدترین ارزیابی لیست بهینه سازی را در لحاظ بگیرید و مطابق با آن جنبش نمائید.

 

محاسبه لیست seo در سال 2021
متا تگ ها را دور از شوخی بگیرید
درصورتی که می خواهید در مسیر بهینه سازی به صحت جنبش فرمائید، می بایست seo داخلی را بدون شوخی بگیرید و برای بهبود seo داخلی می بایست متا تگ های وبسایت خویش را نظارت و با صرفه نمائید. متا تگ ها مدام نصیب مهمی از نظارت لیست seo بوده اند. توجه فرمایید که در تایتل و دیسکریپشن به طبع کلمه و واژه یا این که عبارت کلیدی وجود داشته باشد و تایتل به اندازه کافی جالب باشد که استفاده کننده را ترغیب به کلیک روی لینک و پیوند وبسایت بکند.

دقت داشته باشید که به غیر از صفحه ها که دربردارنده محتوای تکراری می‌باشند، هیچ برگه تازه ایندکس نباشد چون این گزینه میتواند seo تارنما شمارا تخریب نماید.

ساختار URL مطلوب
URL یکی مهم‌ترین دست اندرکاران تاثیر گذار در بهینه سازی است. برای اینکه URL بیشترین تاثیرگذاری را در وبسایت شما داشته باشد، می بایست به دامنه اساسی، ساب دامین و ساب دایرکتوری میهن خویش اعتنا فرمائید. مثلا در جمهوری اسلامی ایران، دامنه قانونی .IR میباشد. اما مورد عمل وبسایت شما نیز بسیار دارای اهمیت میباشد، به عنوان مثال تارنما های فروشگاهی اکثر زمان ها از دامنه .COM و تارنما های آموزشی از دامنه .edu به کارگیری میکنند. در شرایطی‌که هنوز دامنه وبسایت را تعیین نکرده اید، برای پیش رفتن مطابق بررسی لیست بهینه سازی، دامنه ای با اعتبار بالا تعیین نمائید. نکته دیگر اینکه URL بایستی کوتاه و مشمول مارک مخصوص شما باشد.

 

لغات کلیدی را متناسب با جستجوهای محلی و عموم مرز و بوم غرض خویش تعیین فرمائید.
با اینکه الگوریتم های گوگل سراسری میباشند ولی نتایجی که برای هر مملکت و ناحیه نشان داده می شود با مرز و بوم دیگر مختلف میباشد، برای مثال در شرایطی‌که شما کالای خاصی را در سوئد کاوش فرمائید، حاصل اکران داده گردیده با نتیجه ها آمریکا ایالات متحده بسیار گوناگون میباشد.

با استعمال از ابزار google trends میتوانید واحد سنجش جستجوی هر واژه و کلمه یا این که عبارت را در کشورهای گوناگون عالم مشاهده کنید و با اعتنا به وسعت جستجوها کلمه ها کلیدی مقصود خویش را تعیین فرمائید.

پیوند های داخلی خویش را آنالیز فرمائید
لینک و پیوند سازی داخلی اهمیت متعددی در seo داخلی و همینطور درجه بندی دارا هستند، پس به طور کامل طبیعی میباشد که در محاسبه لیست seo باشد. صفحه ها اساسی وب سایت که دربردارنده کلمه و واژه کلیدی های غرض می‌باشند می بایست لینک و پیوند داخلی بسیار متعددی داشته باشند. افزون بر آن انکر تکست ها منجر می گردد که ربات های موتور کاوش فهم نیکی از مسئله برگه داشته باشند.

آنالیز کردن پیوند های داخلی همینطور سبب ساز می‌شود که پیوند های شکسته یا این که URL هایی که به صفحه ها 404 می‌خورند را شناخته و یا این که ریدایرکت کنیم.

وبسایت را در گوگل سرچ کنسول تصویب فرمائید
چنانچه تا الان این عمل را نکرده اید، همین الان به نصب گوگل سرچ کنسول برای سایت خویش مبادرت فرمایید. تنها کافیست که وارد کنسول گوگل گردیده و در حساب جیمیل خویش لاگین گردید، روند را طی کرده تا وب سایت خویش را پذیرش فرمائید.

گوگل سرچ کنسول ابزار بسیار مهمی میباشد که در ایندکس کردن، یافتن مشکلات، یافتن لغات کلیدی، تشکیل داد نقشه وبسایت و چک همت وب سایت امداد متعددی میکند. فارغ از گوگل سرچ کنسول نظارت لیست بهینه سازی شما ناقص میباشد.


Core Vital Web
Core Vital Web and page experience از ماه می 2021 در الگوریتم گوگل ترکیب شود، پس هیچ شکی نیست که بایستی در تحلیل لیست بهینه سازی حضور داشته باشد. page experience سه ترازو اصلی داراست:

مطرح ترین رنگ محتوایی

اولی تاخیر ورودی

تغییر تحول دکورا سیون تجمعی

تجربه ورقه به غیر از سه گزینه بالا مشمول فاکتورهای اساسی seo که اکنون به گوگل امداد میکنند تا تجربه کاربری را بسنجند نیز است مانند سازش وبسایت با گوشی، HTTPS بودن وبسایت، جستجوی امن و غیره میباشد .

برای اینکه تارنما خویش را با این فاکتورهای نو seo هماهنگ نمائید، سفارش می‌کنیم از ابزارهای آزمایشی گوگل مانند page speed insight، google lighthouse و پلاگین vital core web به کارگیری فرمائید.

 

از داده های ساختار یافته به کار گیری فرمایید
داده های ساختار یافته به صورت بدون واسطه بر روی سکو بندی موتورهای کاوش تاثیر ندارند ولی در فهم بهتر موتور کاوش از محتوای صفحه ها شما امداد بسیار متعددی می نماید، بدین ترتیب لیاقت حضور در محاسبه لیست seo را دارا هستند. در شرایطی‌که از داده های ساختار یافته استعمال فرمایید، داده ها مفیدی مانند اسم مولف، مرتبه بندی، خصوصیات مال، لوکیشن کمپانی و غیره را میتوانید در نتیجه ها گوگل به اکران بگذارید.

با اینکه به کارگیری از داده های ساختار یافته مجال و سعی متعددی می طلبد، البته خوشبختانه ابزارهای متعددی می‌باشند که‌این عمل را برای یوزرها آسوده میکنند. درصورتی که که استفاده کننده وردپرس می‌باشید، افزونه های آن را نصب نمایید و در غیر این شکل از schema generator که به طور آنلاین و بدون پول در دسترس میباشد به کار گیری نمائید.

AMP
پباده سازی AMP به صورت خود کار تعداد صفحه های وب سایت شما‌را کاهش می دهد و تنها تیتر، محتوا و تصاویر باقی می ماند و به همین استدلال سرعت تارنما به طریق یقین نکردنی بالا می رود.

این تصور که قاب ورک AMP به صورت بدون واسطه یکی‌از فاکتورهای مرتبه بندی میباشد، به طور کامل خطا میباشد. AMP تنها به ارتقاء سرعت وبسایت که یک کدام از فاکتورهای مرتبه بندی میباشد، امداد میکند و به همین جهت در نظارت لیست بهینه سازی قرار می گیرد.

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: